ABD / TEKHA
ABD Savunma Bakanı Pete Hegseth, ABD askeri personeli için uzun süredir yürürlükte olan şahsi silah taşıma yasağını sona erdirdiğini açıkladı.
Hegseth, resmi sosyal medya hesabı üzerinden yaptığı paylaşımda, askeri üslerin artık “silahsız bölge” olmayacağını vurguladı. Personelin güvenliğini gerekçe gösteren Bakan Hegseth, şu ifadeleri kullandı:
“Askeri tesislerimiz, silahsız bölgelere dönüştürülmüştü. Bu durum personelimizi savunmasız ve açık hedef haline getiriyordu. Bu durum bugün sona eriyor.”
Yayımlanan yeni genelgeyle birlikte, ABD Savunma Bakanlığı (Pentagon) bünyesindeki tesislerin komutanlarına yeni bir prosedür iletildi. Talimata göre üs komutanları, personelden gelen silah taşıma taleplerini, reddetmek için çok açık ve somut bir neden bulunmadığı sürece onaylamakla yükümlü kılındı.
GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026SPOR
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026GÜNDEM
17 Haziran 2026
1
İngiltere Başbakanı Starmer: 16 Yaşından Küçükler İçin Sanal Medya Yasaklanacak
655 kez okundu
2
Türk Dünyası Entegrasyonunda Yeni Ufuklar Sempozyumu Ankara’da Gerçekleştirildi
209 kez okundu
3
İspanya Dışişleri Bakanı Albares: İsrail’e Bir Norveç Veya İzlanda’ya Davrandığımız Gibi Davranamayız
208 kez okundu
4
Bakan Kurum COP31 Yol Haritası İçin Kopenhag’da Kritik Temaslarda Bulundu
109 kez okundu
5
Kremlin: Ruslar Diyaloğa Girmeye Hazır
93 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.