KKTC / TEKHA
Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti (KKTC) Başbakanı Ünal Üstel, cumhurbaşkanlığı seçimi için oyunu eşi Zerrin Üstel ile birlikte kullandı.
Başbakan Üstel, sabah saat 10.45’te Alsancak İlkokulu’ndaki 156 no’lu sandıkta oyunu verdi. Oy kullanma işleminin ardından basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Üstel, seçim sürecinin demokratik olgunluk içinde geçtiğini vurguladı.
Üstel açıklamasında, seçim kampanyasının karşılıklı saygı ve kardeşlik duyguları çerçevesinde yürütüldüğünü belirterek, “Büyük bir olgunluk içinde, birbirine saygılı ve kardeşlik duygularının ön planda olduğu güzel bir kampanya süreci yaşandı. Tüm adaylara başarılar diliyorum.” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
Vali̇ Kızılkaya: “Si̇i̇rt’i̇n Her Köşesi̇ne Hi̇zmeti̇ Eşi̇t Ve Etki̇n Şeki̇lde Ulaştıracağiz”
167 kez okundu
2
İİB’nin 9 Aylık İhracatı 9,2 Milyar Doları Aştı
37 kez okundu
3
Yeni Trafik Kanunu: Cezadan Çok Toplumsal Dönüşüm Hedefi
32 kez okundu
4
Avro Bölgesi’nde Kamu Borcu Yükselişte: GSYH’ye Oranı Yüzde 88,2’ye Ulaştı
30 kez okundu
5
Balıkesir’den Gazze’ye Vicdan Dolu Destek: “Gazze Yalnız Değil”
29 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.