MISIR / TEKHA
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, resmi temaslarda bulunmak üzere gittiği Mısır’ın başkenti Kahire’de Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi ile bir araya geldi.
Kahire’de gerçekleşen ziyarette iki lider, baş başa bir görüşme yaparak ikili ilişkiler ve bölgesel gelişmeleri değerlendirdi. Görüşmenin ardından Erdoğan ve Sisi, heyetlerin de katılımıyla geniş kapsamlı bir toplantıya geçti.
Liderlerin başkanlığındaki heyetler arası görüşmede, Türkiye ve Mısır arasındaki ekonomik, siyasi ve askeri iş birliği fırsatları masaya yatırıldı. Görüşmelere her iki ülkenin bakanları ve üst düzey yetkilileri de eşlik ediyor.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
İstanbul Cumhuri̇yet Başsavcılığından Özgür Özel Hakkında Soruşturma
220 kez okundu
2
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş: Birleşmiş Milletler Sadece Bir Binadan İbaret Hale Gelmiştir
102 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz ve Bakan Tekin Bingöl’e Geliyor: Dev Yatırımlar İçin Temel Atılacak
79 kez okundu
5
Özgür Özel’den Erken Seçim Çağrısı: “Getir Sandığı, Korkma!”
59 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.