Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile bir telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının sosyal medya hesabından yapılan paylaşıma göre, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Suudi Arabistan Veliaht Prensi Muhammed bin Selman ile gerçekleştirdiği görüşmede, Suudi Arabistan’a yönelik saldırılar nedeniyle geçmiş olsun dileklerini ifade ederek, son durumu değerlendirdi.
Bölgesel Güvenlik Ve Diplomasi Vurgusu
Cumhurbaşkanı Erdoğan, görüşmede, gerekli müdahalede bulunulmaması halinde çatışma sürecinin bölgesel ve küresel güvenlik açısından çok ciddi neticeleri olacağı endişesi taşıdığını belirtti. Erdoğan, Türkiye ve Suudi Arabistan’ın anlaşmazlıkların diyalog yoluyla çözülmesi için ciddi emek sarf ettiğini, diplomasiye şans verilmesinin en akılcı yol olduğunu ifade etti.
GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026SPOR
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026GÜNDEM
16 Haziran 2026
1
İstanbul Cumhuri̇yet Başsavcılığından Özgür Özel Hakkında Soruşturma
220 kez okundu
2
TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş: Birleşmiş Milletler Sadece Bir Binadan İbaret Hale Gelmiştir
102 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz ve Bakan Tekin Bingöl’e Geliyor: Dev Yatırımlar İçin Temel Atılacak
79 kez okundu
5
Özgür Özel’den Erken Seçim Çağrısı: “Getir Sandığı, Korkma!”
59 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.